ponedeljek, 20. februar 2017

10 stvari, ki sem jih včasih imela za samoumevne

Res obožujem vlogo biti mama in to tudi jasno pokažem. Kakorkoli, vsake toliko časa se spomnim na stvari, ki sem jih jemala za čisto samoumevne, dokler nisem imela otrok in bile so res čisto vsakdanje, normalne. 
Sedaj se včasih pošalim s kakšno prijateljico, ki je v veselem pričakovanju ali sveža mamica, kako se pogled na življenje hitro spremeni, pa vidim v očeh pogled, ki sem ga nedolgo nazaj še imela sama, ob pripovedovanju drugih.

1. Počitek (ali nasploh spanje)
Jaz sem že po naravi takšna, da mi spanje predstavlja izgubo časa, včasih sem imela dovolj 4-5 ur spanca in bila sem kot nova. No, sedaj nimam 5 ur dovolj, sploh če se vmes 10x zbudim. Verjetno se bodo mame strinjale z menoj - mame ne spijo (vsaj ne takšne, ki imajo otroka podobnega mojemu). Včasih sem oboževala počitke, tiste popoldanske, lepotne. Počivanje na kavču, sredi dneva, brez razloga. Razmišljam zakaj za hudiča sem počivala, verjetno takrat sploh nisem bila utrujena, res utrujena.

2. Gledanje TV
Res sem oboževala določene serije, pogledala vse sezone. Ali pa Travel Channel. Vse oddaje sem pogledala neštetokrat. Seveda ponoči, namesto spanja. Od kar imam Jašo, je sreča če zvečer uspem pogledati poročila ali pa z Davidom pogledava kak film - enkrat na tri mesece mi uspe in ne zaspim že med prvimi reklamami ali po uvodniku.

3. Nakupovanje
V nakupovalne centre skoraj več ne hodim, razen po hrano in plenice. No, bila sem zadnjič po skoraj pol leta. Spletno nakupovanje je zakon, na sliki vse lepo izgleda, pa še na dom ti prinesejo. Vse super, dokler ne oblečeš - potem ugotoviš da bi najbrž morala naročiti 2 številki večjo stvar, kot drugo pa ti sploh ni več tako všeč. No, veliko ljudi ne mara nakupovanja. Jaz sem ga oboževala. Ure in ure sprehajanja po centru, vmesna kavica ali dve s prijateljico. Ja, čez pol leta najbrž. :)

4. Organiziranje obveznosti po službi
Oh,v tem sem bila mojster. Še za kavo sem včasih morala pogledati v rokovnik (ampak sem vedno našla čas, brez skrbi). Če je bilo potrebno skočiti še na 5 različnih mest ali dogodkov, brez problema. Sedaj 5 min pred koncem službe že gledam na uro in razmišljam po kateri poti naj peljem, da bom čimprej doma, ker Jaša nisem videla že od jutra.

5. Osebna razvajanja/negovanje
Obiski salonov so bili pri meni že prej redkost. Na nohte sem šla dvakrat v življenju, pred kratkim seveda še enkrat. In spet potrdila, da to ni zame. Pri frizerju sem po dveh urah že živčna in samo gledam na uro, sploh pa mi je škoda prosti čas čez vikend žrtvovati za moje lepotičenje. Zato se odpravim k frizerju takrat, ko je res že skoraj kriza in izgledam grozno. Prej čas za frizerja ni bil nikoli žrtvovanje, haha. 

6. Topli obroki
V zadnjem času sem ugotovila, da sem večkrat v zadnjem letu pa pol pozabila kaj pomeni imeti topel obrok. Moji zajtrki, večerje in kave so ponavadi mrzli. Razlogi za to so ponavadi različni. V isti sekundi ko se vsedem, da bi spila kavo, je Jaša ponavadi lačen ali žejen. Ali pa se zgodi, da je potrebno nujno menjati plenico. Včasih skuham kavo in vmes pozabim, da sem jo skuhala. Najdem zvečer hladno na štedilniku, ko Jaša že spi. 

7. Druženje s prijateljicami - vedno
Včasih druženje s prijateljicami ni predstavljalo viška organizacije, to smo se dogovorile v dveh minutah in ponavadi realizirale že v naslednjih par urah. Sedaj za to potrebujemo skoraj pisna vabila, realizacija pa nam uspe v roku enega meseca, ponavadi. 

8. Denar
Oh, včasih sem ga veliko veliko več porabila za tone oblačil ali čevlje. Brez problema sem si kupila par čevljev z visokimi petami, lepi za ven, nič kaj udobni in za njih odštela dobrih 50 eur. Sedaj kupim večkrat mesečno mega pack plenic za slabih 20 eur, da lahko Jaša kaka in lula. Denar trošim za sra**e, dobesedno. :)

9. Sončenje
Ja, sonce je škodljivo in nevarno. Pa kljub temu sem najraje vzela svoj velik klobuk, knjigo v roke in poležavala na plaži tudi več ur. No, sedaj z otrokom sončenje ne pride več v poštev. Bom pa imela par gub manj, upam!

10. Moji starši
Še sedaj se včasih spomnim kako sem poskrbela za sive lase svojih staršev med puberteto. Šele sedaj vidim, koliko žrtvovanja je včasih potrebno s strani staršev, koliko energije in koliko živcev.

Se beremo, 
Nuša 

Lansko leto približno tak čas ❤



Pri meni to drži! Ali vse ali nič, žal večkrat drugo. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar